RacingWorld.be

Guestbook


Written by PT, on Tuesday August 29 2006 at 10:43:32
Dank aan alle mecanos die geluisterd hebben naar de instructies van de Fuelcrew en die er toch ook waren gedurende 24 uur om hun wagen van de nodige brandstof te voor zien . OOK zeer veel dank aan de medewerkers van de benzinebevoorrading ZOLDER die ook veel eer toekomt om daar alles uitstekend te laten verlopen.

Proficiat aan alle teams.

PT
Written by T#0mass..., on Monday August 28 2006 at 12:47:10
Jammer van de penders porsche ...
proficiat aan alle deelnemers,twas weer een schone 24 uur.

PENDERS PORSCHE rulesszz
Written by Jos Verstraeten, on Monday August 28 2006 at 09:25:10
Zijn er ook ergens foto's terug te vinden uit de vipruimtes ?
Written by Peter Gielen, on Sunday August 27 2006 at 21:52:41
Hoi,

Hartelijk dank aan het hele team van www.24u.be om iedereen op de hoogte te houden van zoveel wat er gebeurde afgelopen dagen!
Hopelijk tot volgend jaar!

Met sportieve groeten,

Peter Gielen
Written by REDBULL RULEZ, on Sunday August 27 2006 at 18:15:15
Ik heb heel de 24 uur gevolgd en vind spijtig dat de redbull wagen redelijk laag is geeindigt.
maar chapeau voor Tim Verbergt en co.
Ze hadden zich hoger kunnen plaatsen als ze geen problemen hadden gehad met het stuur ,versnellingsbak,een lekke band en een kapotte caroserie.
Written by Inge Vyt, on Sunday August 27 2006 at 16:12:52
Toch nog even een opmerking aan de commentatoren;jaren hebben jullie gezucht en gesteund,gezaagd en geklaagd omdat Porche de wedstrijden beheersten,gevreesd werd dat de Belcar een stille dood zou sterven door dat overwicht,.
gejuigd en gejubeld hebben jullie,bewierookt werd de komst van de Viper,en al de andere die volgende...
Vind het niet echt terecht om dan nu relatief dénigrerend te doen omdat er geen Porche terug te vinden is in de top 5!
Stel dat behalve de PK's ook de budgetten aan limieten gebonden zouden zijn,ben ik ervan overtuigd dat ook de porche's in de top5 zouden mee draaien,want hé,laten we nu eerlijk zijn,vaak ligt het verschil tussen winnen en verliezen niet enkel meer in de kunde of onkunde van een team,maar eerder in de hoeveelheid of beperktheid van de middelen van een team!allé is mijn bescheiden mening hé.
Kijk maar naar GT3,drie Porche's, met vergelijkbare middelen en wat is het resultaat...1-2-3
De betrouwbaarheid en de degelijkheid van Porche is een vast gegeven,dit dank zij jare lange voorsprong en blijvende ontwikkeling van Porche,dat boiten breken is en blijft,zeer zeker voor Porche,vaak een gebrek dat bij de desbetreffende piloot dient gezocht te worden!
Dan nog even dit,laat ons hopen dat er dit laatste uur niets meer onoverkomelijks gebeurd en Severich inderdaad zijn wel verdiende 1ste plaats in zijn klasse mag behouden!!!!
Blij ben ik ook dat hij Van Bellingen achter zich heeft weten te houden,waarvoor dank aan heel zijn team!Guino Kenis,prachtig wat hij presteerd,ook gewaagd!

SRO BelgiumMedigroep Van DyckPriorwebEuro PrintingMultidesk.be - Dé gratis PC- en multimedia helpdesk!