Mosler MT 900 R #33 |
Team: G&A Racing
Starting number: 33
Car: Mosler MT 900 R
Class: Klasse II
Timed practice I: 1:35.110
Timed practice II: 1:55.020
Timed practice III: geen tijd
Timed practice VI: 1:33.431
Grille de départ: 4
Result: 6
Communiqués de presse de cette voiture n'est pas disponible.
Timed Practice 1 | |
---|---|
23.08 - 23:20 | Guino Kenis schuift met de G&A Mosler door naar de vijfde plaats! |
23.08 - 23:21 | Kenis (#33) verbetert zijn eigen tijd. |
Timed Practice 4 | |
24.08 - 15:14 | G&A Racing Mosler MT900R rukt op naar de vierde plaats met een 1:33,719. |
Race | |
26.08 - 17:01 | Reeds vijf seconden scheiden de top drie van de Mosler MT 900 R van Kenis in vierde positie. |
26.08 - 17:07 | Kumpen's voorsprong bredraagt op dit moment vier seconden op Marc Goossens. Duez volgt op acht seconden. Kenis heeft al een halve minuut moeten toegeven op de Sporza-Corvette! |
26.08 - 17:36 | Kenis verliest zijn vijfde plaats aan Severich. |
26.08 - 17:47 | Guino Kenis herwint de vijfde positie en verwijst Severich naar P6. |
26.08 - 17:52 | Mosler 33 traag op de baan. |
26.08 - 17:53 | Wagen 33 staat stil ter hoogte van de Kanaalbocht |
26.08 - 17:53 | De Mosler is terug vertrokken ... |
26.08 - 17:55 | De Mosler komt binnengereden. |
26.08 - 17:55 | Het team maakt meteen gebruik van de pitstop om te tanken... |
26.08 - 17:59 | G&A , Mosler 33, heeft problemen met de gaskabel,. Men gaat in de garagebox de herstelling uitvoeren. |
26.08 - 20:17 | Pitstop van de G&A Racing Mosler. |
27.08 - 00:24 | De Mosler is ook bezig aan een knappe inhaalrace, na enkele kleine problemen in het begin van de wedstrijd. De bolide van G&A Racing staat momenteel als vijftiende geklasseerd. |
27.08 - 00:31 | De Mosler staat in de tankzone. Intussen zet Tim Verbergt de opmars van de CEO Racing - PSI Experience Porsche 996 GT3 RSR verder. Verbergt staat op dit moment zeventiende. |
27.08 - 02:32 | Persoonlijke besttijd van Kenis en Josten. |
27.08 - 07:57 | Ook in klasse 2 heeft de regen zijn gevolgen. Penders heeft de achterstand op Verheyen al weggewerkt en kan ook op Moonens in de regen duidelijk tijd terugnemen. Penders en tracht op deze wijze de opgelopen achterstand na de breuk van de cardanas weer weg te werken . |
27.08 - 08:00 | Een volgende schuiver, de Mosler van G&A gaat van de baan maar kan vrij snel de race hervatten. |
27.08 - 08:03 | G&A Mosler in de pits voor een controle na de schuiver in de grindbak. |
27.08 - 10:25 | Pitstop van de G&A Racing Mosler, die op een knappe tiende plaats rondrijdt. |
27.08 - 14:14 | Na ruim 21 uur koers zet Guino Kenis de snelste tijd van de wedstrijd neer met de Mosler. 1.35.812 is de nieuwe besttijd van de JDK Mosler die momenteel op de 6° plaats algemeen ligt en plaats 3 in zijn klasse bekleed. |
27.08 - 15:01 | Guino Kenis, op plaats 7 in de G&A Mosler komt binnen voor een bandenwissel en pilotenwissel. |
27.08 - 16:03 | Kan de Mosler MT900R van G&A Racing de laatste podiumplaats in de klasse nog afsnoepen van de Porsche van ProSpeed? Deze laatste moet nog een keer stoppen; terwijl de Mosler de race zou moeten kunnen volmaken zonder extra pitstop... |
27.08 - 16:33 | De Mosler is teruggekomen tot op 1 ronde van Rudi Penders. De Mosler draait snellere tijden en kan alsnog een ultieme sprint inzetten naar Rudi Penders om zodoende nog een podiumplaats af te snoepen van de ProSpeed wagen. |
27.08 - 16:57 | Guino Kenis sluit het gat met Rudi Penders! Om niet in benzinenood te komen rijdt Penders trager. Kenis is nu acht seconden per ronde sneller dan Penders. Met nog twee ronden te gaan bedraagt Penders zijn voorsprong vijftien seconden! |
27.08 - 16:59 | Spanning tussen de Mosler en de Penders Porsche. Nog slechts 3" |