Porsche 996 GT3 Cup #43 |
Team: GS Motorsport
Starting number: 43
Car: Porsche 996 GT3 Cup
Class: Klasse III
Timed practice I: 1:41.383
Timed practice II: 2:05.973
Timed practice III: 1:41.161
Timed practice VI: 1:39.733
Grille de départ: 24
Result: 10
Timed Practice 2 | |
---|---|
24.08 - 10:14 | NGT Racing is de snelste in Klasse 3, voor de GS Motorsport Porsche #43. |
Timed Practice 3 | |
24.08 - 14:04 | De onderstaande wagens reden een chrono in de derde training die sneller was dan hun beste tijd in de nachtkwalificatie van gisteren: GS Motorsport #43 - Porsche 996 GT3 Cup WS-Racing #52- Seat Leon Cupra Rudolph Racing #28 - Dodge Viper SRT/10 JMT Racing Team #17 - Porsche GT2-R First Motorsport #53 - Porsche 996 GT3 Cup Oosterlinck Racing #10 - Porsche 996 GT3 RS |
Race | |
26.08 - 18:24 | GS Motorsport maakt zich klaar voor een pitstop van Johan van Loo (#43). |
27.08 - 00:23 | De GS Motorsport Porsche #43, met onder andere Freddy Loix aan het stuur, staat nog steeds stil in de pits... |
27.08 - 00:26 | De andere GS Motorsport Porsche (#43) is bezig een een constante wedstrijd. Johan van Loo staat momenteel elfde, op dertig seconde van de tiende plaats. |
27.08 - 00:28 | De voorsprong van de NGT Porsche smelt als sneeuw voor de zon! Van Loo maakt jacht op de tweede plaats in Klasse 3 en is gemiddeld zeven seconden sneller dan Stef Vancampenhoudt. |
27.08 - 00:43 | De GS Motorsport Porsche #43 is voor het eerst in deze race de top tien binnengedoken! |
27.08 - 01:00 | Johan van Loo is opgerukt naar de negende plaats. |
27.08 - 07:47 | Porsche #43, Johan Van Loo is het eerste slachtoffer van de gladde baan. De wagen is in de grindbak beland ter hoogte van post 6 |
27.08 - 07:49 | De Porsche #43 komt weer de baan op. |
27.08 - 10:23 | Marc Duez kwam moeilijk weg... wat voor een gevaarlijke situatie in de pitlane zorgde, aangezien de GS Motorsport BMW net de pits indook voor een bandenwissel. |
27.08 - 16:05 | Ook in Klasse 3 liggen de podiumplaatsen nog niet vast. De Porsche 996 GT3 Cup van GS Motorsport heeft een surplus van 43 seconden op het chromé-exemplaar van NGT Racing. De twee teams zullen tijdens het laatste wedstrijduur moeten uitmaken wie aan welke kant naast de winnaars op het podium zal mogen staan. |