Livre d'or
Ik wil beelden zien!!!
Bedankt , Bart Van Assche .
Doet deugd om te zien dat er nog mensen zijn die de gloriedagen van de Belgische circuit-competitie (Procar & Carglass Cup / Belcar ) niet vergeten zijn .
Grtz , Horch . BEDANKT PATRICK, voor je reactie, ondertussen is alles geactiveerd waarvoor dank. Ik ben allicht een zaag, maar de volledige startgrid kan ik niet vinden. 1-12 en dan de pole in iedere divisie. Niet iedereen is enkel voor de favorieten hé.
tot morgen,
Jeroen Ik ben ook naar de nachtkwalificatie geweest , en ook ik moet met lede ogen toezien hoe er telkens toch minder deelnemers zijn .
De hele historie doet me weer terugdenken aan de Belgian Procar na 1997 .
Of hoe een organisatie een hele competitie om zeep kan helpen .
Er waren toen misschien niet veel deelnemers in divisie 1 van de Procar , maar die 6 of 7 wagens brachten meer spektakel dan de hele BTCS nu doet . ( Bedankt Mr. Lahaye . )
Hetzelfde liedje dat nu in de Belcar plaatsvindt : GT1-wagens zijn te duur , dus lang leve de GT3 ! Om dan de oudere porsches nog mee op te vissen om een volle startgrid te krijgen , maar ze dan kunstmatig trager te maken dan de GT3 zodat ze voor spek en bonen kunnen rijden . Ja er moest eens een Corvette of een Mosler GT3 geklopt worden door een 5 jaar oude Porsche , laat staan een toerismewagen , dat zou pas een schande zijn , hé .
Waarom niet gewoon de 24u in het Belcar-kampioenschap opnemen , MET een hoop toerismewagens (of silhouettes ) die het startveld aanvullen , en die ook nog eens kunnen strijden voor de eer van eerste toerismewagen .
Sorry , dit moest me gewoon van het hart , ik hoop echt op verbetering in de toekomst .
Alvast veel plezier voor de fans , en hopen dat er dit jaar meer wagens de finish halen dan vorig jaar .
Grtz , Horch . Laat die normtijd in Divisie 3 toch gewoon vallen ! Hallo,
Weet er iemand welke DJ komt optreden?
|