RacingWorld.be

Live news

Live news will only be available in Dutch.

« Previous page | Current edition | Edition 2007 |
| Next page »

Race

26.08 - 22:58Er staat een wagen stil naast de baan. Het lijkt om een Porsche te gaan.
26.08 - 22:57Persoonlijke besttijd voor Bert Redant met de KS Motorsport BMW #25.
26.08 - 22:57Volgende wagens staan in de pitlane met problemen: 65,16 en36
26.08 - 22:50 De Nederlandse Gaby Uljee stuurt, na vervanging van het gaspedaal , de BMW 65 weer de baan op.
26.08 - 22:42De Daikin BMW heeft weerom problemen met het gaspedaal, na een eerste stop vroeg in de race blijkt het euvel zich weer voor te doen.
26.08 - 22:40Binnen een twintigtal minuten worden de eerste punten voor het Belcar-klassement uitgedeeld. Een volgende score kan worden genoteerd binnen 6 uur, om 5uur morgenochtend. De laatste punten worden dan aan de finish uitgedeeld.
26.08 - 22:38De Daikin-BMW rijdt de pit binnen.
26.08 - 22:37De Daikin BMW is langzaam onderweg ter hoogte van de Rea, ironisch genoeg net aan de Daikin-brug.
26.08 - 22:31In de guestklasse is er een 20° plaats voor Frederick Jonckheere met de Accent Porsche nr 70.
26.08 - 22:29Stefan van Campenhoudt is met de NGT Racing Porsche #49 de top vijftien ingedoken.
26.08 - 22:29Porsche # 16 staat in de box met problemen aan de koppeling.
26.08 - 22:29Verder in het klassement noteren we een 10° plaats voor de eerste wagen uit klasse 3, de First Motorsport Porsche met nr 50.
26.08 - 22:27Bij Oosterlinck Racing stapt Guy van Mol uit en geeft deze het stuur over aan Frank Thiers.
De wagen met nr 10 ligt op een 7° plaats algemeen en 4° in klasse 2.
26.08 - 22:26De safety-car is in zijn laatste ronde, de race komt terug op gang na de neutralisatie.
26.08 - 22:24Dries Heyman (alias de "nachtuil") stapt in bij WS-Racing. Dries staat bekend om zijn snelle en vlotte nachtstints.
26.08 - 22:20De schade aan wagen 54, CEO Racing, is hersteld. De wagen komt terug de baan op vanuit de pitlane.
26.08 - 22:19Intussen nemen diverse teams de gelegenheid een pilotenwissel en/of tankstop door te voeren.
26.08 - 22:18De safety-car is het gevolg van een medische interventie in de pits. Een medewerker is flauwgevallen en wordt door de medische diensten verder behandeld. De safety-procedure wordt opgeheven zodra de ambulance het circuit heeft verlaten.
26.08 - 22:15Na de eerste safety-car periode die 25 minuten in beslag nam is dit de de tweede neutralisatie van de race.
26.08 - 22:12Tweede neutralisatie van de wedstrijd.

« Previous page | Current edition | Edition 2007 |
| Next page »
SRO BelgiumMedigroep Van DyckPriorwebEuro PrintingHastings McKay Associates