09.09 - 14:42 | De #50 heeft een probleem! De wagen verliest snel tempo en draait tragere tijden. |
09.09 - 14:40 | De Viper is weer gestart geraakt en gaat de baan op. |
09.09 - 14:38 | Verbist aan het stuur van de #50 weer de baan op. De Daikin Viper #10 staat stil bij het uitrijden van de pits. |
09.09 - 14:37 | GPR heeft de aanval ingezet. Soulet draait 1.37 terwijl Haane het stuur afgeeft. |
09.09 - 14:34 | First Motorsport maakt zich klaar voor de pitstop van de leider # 50. Deze zal normaal gezien voor de laatste maal via de pomp moeten voor een tankbeurt. |
09.09 - 14:28 | Opnieuw een 4 tal ronden voorsprong voor de #50 Porsche. Soulet zit in zijn outlap met de #56 en moet snel ritme nemen om alsnog enige kans te maken de #50 te pakken te krijgen. |
09.09 - 14:27 | A+ weer op pad met een verse set rubber. |
09.09 - 14:27 | Dumarey staat aan de box. Haane gaat door en kan weer even afstand nemen. Soulet neemt de taak over om de aanval verder te zetten richting First. |
09.09 - 14:26 | Oeps...foutje... we hebben wel degelijk nog 1,5 uur te rijden en niet (zoals eerder gemeld) minder dan een uur....Sorry, ...voor ons was het ook een lange dag. |
09.09 - 14:24 | A+ Viper staat lek, links voor....pech coor de #11... |
09.09 - 14:09 | Op minder dan een uur van het einde leidt First de dans met 3 ronden voorsprong op GPR. AD staat derde en leidt in divisie 3. NGT staat als eerste in divisie 2 op een 6° plaats algemeen. Grote vraag blijft of er vanuit GPR nog gedacht wordt aan een aanval, of dat men berust en zekerheid neemt met een tweede plaats en de punten. Anderzijds stellen we de vraag of First een eventuele aanval van GPR kan (en wil) afslaan, of dat zij ook opteren voor zekerheid.... |
09.09 - 14:07 | Op minder dan anderhalf uur van het einde leidt First de dans met 3 ronden voorsprong op GPR. AD staat derde en leidt in divisie 3. NGT staat als eerste in divisie 2 op een 6° plaats algemeen. Grote vraag blijft of er vanuit GPR nog gedacht wordt aan een aanval, of dat men berust en zekerheid neemt met een tweede plaats en de punten. Anderzijds stellen we de vraag of First een eventuele aanval van GPR kan (en wil) afslaan, of dat zij ook opteren voor zekerheid.... |
09.09 - 14:02 | De lokale pechdienst is weer op pad om de pechvogel op te pikken. |
09.09 - 14:01 | De BonGou Porsche #164 staat stil in het uitkomen van de Bianchi. |
09.09 - 13:58 | Een mooie "360 "van de #119 in de chicane. Zo geef je de toeschouwers ook iets om naar uit te kijken!. |
09.09 - 13:51 | Goossens staat aan de pomp. Hiermeee verliest hij ruim een ronde...Kan GPR de challange aan? Marc stapt uit in de box en Dumarey neemt het stuur. |
09.09 - 13:48 | Goossens is "on the move".....de GPR Porsche nadert tot op 1 ronde ....!! |
09.09 - 13:42 | Blijkbaar wilt de motor niet meer starten. De wagen wordt teruggesleept naar de pitlane. |
09.09 - 13:38 | De Accent Racing Porsche staat stil met nog twee uur en twintig minuten te gaan. Jammer, want ze lagen tiende algemeen. Peter van Delm blijft in de wagen zitten. |
09.09 - 13:13 | Op de #216 wordt dan toch weer op de baan gebracht.....men doet een check up van de motor met het oog op een laatste eindsprint. |