RacingWorld.be

Live nieuws

« Vorige pagina | Huidige editie | Editie 2006 | Editie 2008 |
| Volgende pagina »

Race

09.09 - 11:05Pascal Nelissen-Grade neemt het stuur over op de First Motorsport Porsche #150. De bolide wordt voorzien van nieuw rubber en nieuwe remblokken vooraan.
09.09 - 11:02Overzicht na 11 uur wedstrijd:

1. #50 First Motorsport - Porsche 997 GT3 Cup
2. #56 GPR - Porsche 997 GT3 Cup op 5 ronden
3. #228 AD Sport - Porsche 996 Biturbo op 13 ronden
4. #28 AD Sport - Dodge Viper Competition Coupé op 16 ronden
5. #51 ProSpeed Competition - Porsche 997 GT3 Cup op 17 ronden
6. #111 NGT Racing - Porsche 996 GT3 Cup op 21 ronden
7. #99 G-Force Racing - Porsche 997 GT3 Cup op 27 ronden
8. #55 GPR - Porsche 997 GT3 Cup op 47 ronden
9. #25 Gravity Racing - Mosler Chevrolet MT 900 op 49 ronden
10. # 150 First motorsport - Porsche 996 GT3 Cup op 55 ronden

Leiders in de divisies:

D2: #111 (P6)
D3: #228 (P3)
09.09 - 11:01Kenneth Heyer stapt in op de GS Motorsport Viper.
09.09 - 11:01Gunther Raus neemt het stuur over op de Bongou-Speedlover Porsche.
09.09 - 10:54Op de #111 Porsche stapt Kartingeigenaar Bart Couwberghs uit na zijn stint. Bart heeft de wagen vrijwel onopgemerkt naar plaats 6 geloodst. Hiermee staat de NGT Racing Porsche aan de leiding in divisie 2. Een constant racetempo kan het team nog ver brengen.
09.09 - 10:50Goossens is in de pits met de Porsche #56 en geeft de wagen door aan Maxime Soulet.
09.09 - 10:46De #155 Porsche wordt terug op de baan gebracht.
09.09 - 10:28Op de Porsche #155 van First Motorsport , als 2e geplaatst in divisie 2, wordt gewerkt aan de ophanging achteraan. Dit laat de teamcollega's op de #150 toe om plaats 2 over te nemen. First Motorsport blijft dus strijden op alle fronten.
09.09 - 10:25De druk van GPR op First wordt stilaan toch wat opgevoerd. Zowat 2 uur geleden was de voorsprong van First een 6 tal ronden. Momenteel is deze, mede door de pitstops, teruggevallen naar slechts 3 ronden.
09.09 - 10:23Vincent Vosse gaat nogmaals sneller; 1:35.609.
09.09 - 10:19Vosse zet een snelste wedstrijdronde (1:35.718) met de Gravity Mosler #25.
Het team mag dan al buiten strijd zijn voor de overwinning, ze willen niet onopgemerkt in het veld rondrijden.
09.09 - 10:17De leiders komen aan de box. First komt pitten met 4 ronden voorsprong. François Verbist neemt het stuur over.
09.09 - 10:11De Porsche #164, Bongou-Speedlover gaat even gras maaien, maar kan zijn weg verder zetten.
09.09 - 10:10Bij Gravity Racing International wordt de #25 weer op de baan gezet, met Vincent Vosse aan het stuur.
09.09 - 10:10Markant feit: met nog iets meer dan 18 uur verstreken is de opgave van de eerste Dodge Viper een feit.
09.09 - 10:05Opgave voor de #12 Laudi, motor stuk. Einde verhaal voor Laudi, de achtste opgave is een feit.
09.09 - 10:04Blijkbaar ligt een olieprobleem aan de oorzaak van het probleem. Het oliepeil wordt gecontroleerd maar de piloot verlaat ietwat ontmoedigd de wagen.
09.09 - 10:02De Laudi Viper # 12 komt met rokende motor in de pits.
09.09 - 10:02Vincent Vosse neemt het stuur over op de Gravity International Racing Mosler.
09.09 - 10:00De La Fleur du Pain Porsche staat in de box met elektrische problemen.

« Vorige pagina | Huidige editie | Editie 2006 | Editie 2008 |
| Volgende pagina »
Circuit ZolderMedigroep Van DyckPriorwebEuro PrintingHastings McKay Associates