Sinds 2001 verzorgt www.24u.be de live-coverage van de Euphony 24 Hours of Zolder. De resultaten die de werkgroep boekt, overstijgen elk jaar opnieuw de verwachtingen. Vorig jaar bezochten 60.000 mensen deze website, een stijging van 39% ten opzichte van het jaar 2004. Het succes van vorig jaar willen we minstens evenaren! Daarom werd de website de voorbije maand uitgebreid. Een nieuwe feature op de 24u.be-website anno 2006 is de implementatie van de 'teampagina'. Elk team kan deze pagina laten activeren voor een kostprijs van slechts 25 euro.
Wat houdt een teampagina in en wat zijn de voordelen? Elk team krijgt de mogelijkheid om per wagen maximum acht sponsors in de kijker te stellen! Iedereen weet wat voor een belangrijk marketingmiddel de autosport is. 'Race on Sunday, Sell on Monday', luidt het spreekwoord. De visibility wordt vergroot en de sponsor bereikt ook de fans die niet aanwezig kunnen zijn op het circuit. Dat kan een interessante troef zijn voor de ondernemingen die achter je team staan.
Naast het in de picture plaatsen van de sponsors, biedt de teampagina nog voordelen. De uitslagen van alle wagens van het team in elke trainingssessie verschijnen op de teampagina, zodat de fans en partners in één oogopslag de prestaties van hun favoriete team kunnen terugvinden. Ook alle persberichten die door het team uitgestuurd worden, staan vermeld op de teampagina. Daarnaast is er nog een belangrijk voordeel! Tijdens de wedstrijd voorziet www.24u.be opnieuw 'live-tracking'. Alle belangrijke gebeurtenissen op en rond het Zolderse asfaltlint worden meegedeeld aan de bezoekers. Indien een team beslist om haar teampagina te activeren, dan worden ook alle 'live-news'-berichten over dat team gepubliceerd op de teampagina! Handig toch?
Zoveel moois, voor slechts 25 euro! Indien je meer informatie wenst, of je de teampagina meteen zou willen activeren, kan je steeds contact opnemen met de redactie via het contactformulier.
See you in Zolder!
De redactie